8 czerwca 2011

Paletka Sleek.



SLEEK PALETES




Witajcie Kochane:)

Wygląda na to że dziś mamy Sleekowy dzień bo u innych dziewczyn też widziałam paletki:D
U mnie dziś dwie- Sunset Palette i The Primer Palette które otrzymałam od alledrogeria.pl dzięki uprzejmości Pani Aleksandry.

To są te dwie paletki:








Paletka z bazami na szczęście nie wykazuje tego co w wielu Sleekowych paletkach jest nie przemyślane- często powtarzające się niemal identyczne kolory- tutaj kolory są różne i faktycznie nadają sie do wielu kolorystycznych typów makijaży.

Bazy mają perłową konsystencję i spełniają swoje zadanie całkiem dobrze- jeśli chcemy wykonać mocny kolorowy makijaż naprawdę są w stanie nam pomóc.

Jeśli mamy problem ze zbieraniem sie cieni w załamaniu powieki tutaj to niestety może sie zdarzyć- bazy zasychają raczej wolno i nie do końca przez co mogą zebrać się w załamaniu na początku lub w ciągu dnia- u mnie to sie akurat nie stało ale ja nie mam do tego tendencji:) Wiem natomiast że u niektórych dziewczyn ma to miejsce.












Kolory łatwo sie rozciera i chyba najlepiej nadaje sie do tego palec- pędzlem trudniej rozsmarować wszystko równo.Kolor bazy podbija kolor cienia a sam cień bardzo ładnie do niej przywiera. Bazy są lepkie i choć blendowanie na takiej bazie nie należy do najłatwiejszych to ja akurat najbardziej lubię właśnie takie lekko lepkie bazy.









Bazy solo potrafią fajnie wyglądać i mogą być stosowane jako cienie w kremie- przynajmniej te jasne odcienie.
Tak naprawdę najbardziej przydają sie odcienie ciemne- czerń, brąz, błękit i fiolet. Na nich nawet matowe cienie wyglądają bardzo fajnie- efekt jest o wiele głębszy- jasne odcienie nadają sie bardziej do cieni perłowych:)

Dla kogo jest ta paletka? Dla wszystkich dziewczyn które lubią bawić sie kolorami i czują że posiadanie kolorowych baz ułatwiło by im życie. Jeśli przygotowujecie kolorowe makijaże np. do zdjęć warto sie na nią skusić- jeśli lubicie ciemne makijaże w stylu smoky eyes też może być pomocna.

Przedłuża trwałość cieni choć nie jest to efekt bardzo trwały- cienie lubią delikatnie migrować razem z nią. Kosztuje niewiele bo 30zł i myślę że może być fajnym wstępem 'bazowym' dla dziewczyn które lubią eksperymentować.

Niżej swatche po lewej stronie:)



 



Sunset Palette to paletka inspirowana zachodem słońca- kolory są bardzo ładne ale niestety 3 z nich można by spokonie zamienić na np. ładny fiolet, jasną perłę do rozświetlania kącików i jeszcze jeden odcień błękitu. Powtarzalność kolorów to grzech paletek Sleek którego ta niestety sie nie ustrzegła. Mimo to jeśli jesteśmy fankami 'słonecznych' kolorów paletka bardzo przypadnie nam do gustu:)










Trzy pierwsze kolory dolnego rzędu idąc od prawej są po prostu boskie:)Purpura jest idealna dla dziewczyn o zielonych oczach:)

Złoto jest bardzo ładne, błękit bardzo mocno na pigmentowany i silny, czerń mocna ale trochę jasna, rdzawe kolory bardzo mocne i ładne- pomarańcz niezwykle intensywny.







Jeśli chodzi o trwałość to zależny trochę od odcieni- złoto lubi zebrać sie w załamaniu, reszta jest raczej ok- żeby trzymały sie cały dzień lepiej przy nakładaniu dociskać je 'twardszym' pędzelkiem.
Najtrudniej chyba nakłada sie je miękkim puszystym pędzlem:)


Przy okazji testowania udało mi sie zrobić taki prosty makijaż:

Użyłam baz pod cienie- brzoskwiniowej i fioletowej oraz cieni- błękitu, żółci, złota i pomarańczy:)









A jakie Wy macie doświadczenia z paletkami Sleek? Które należą do Waszych ulubionych?

całuski!!


30 komentarzy:

  1. Mnie jeszcze paletki Sleek'a nie skusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty makijaż?? Kochana jest przepiękny - zrób proszę do niego tutorial, jeśli zdążysz przed wyjazdem. Prawdę mówiąc ostatnio oglądałam paletki sleek na stronie alledrogerii i planuję zakupić właśnie sunset i acid i divine, która jest bardzo napigmentowana. Słyszałam o nich bardzo wiele dobrego. Powiedz, czy wg Ciebie warto ją zakupić? Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie póki co paletki sleek- podobnie jak dezemkę, jeszcze nie skusiły i przynajmniej w najbliższym czasie nie skuszą;) Dlaczego? przede wszystkim dlatego, że nie znalazłam paletki w kolorach, która by mnie w 100% satysfakcjonowała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam paletkę Circus i Paraquaya, Circus nie zachwyca, a Paraquayę uwielbiam, bo niektóre cienie nadają się również jako róż na policzki:-)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie przekonuje mnie ta paletka z bazami... A Sunset rzeczywiście bardzo ładna, aczkolwiek nie mam jakiegoś wielkiego parcia na te paletki. :)

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam 3: strom, sunset i oryginal i wszystkie lubię :) fakt, że w każdej paletce znajdzie się gorszy cień, i że kolory są mało zróżnicowane, ale jestem zadowolona z jakości i z możliwości kombinowania z kolorami...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubie baz pod cienie, a sleeki wydają mi sie być niefajne, mialam okazje uzywac takowej raz i nie spodobal mi sie efekt. Kolory (tak jak piszesz) są prawie takie same.
    Nie skusze sie napewno na zadną z patelek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam cienie firmy Sleek.
    Mam trzy paletki i każda jest świetna..
    Mam bad girl, storm i ogiginal..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko jedną paletkę ACID, ponieważ ostatnio dopadła mnie obsesja na punkcie fluo a tylko w tej paletce były moje wymarzone kolory ;). Z racji, że posiadam tylko jedną głupio pisać, że jest ona moją ulubioną... :). Mam także ochotę na Storm ale odcienie w tej palecie są typowe dla tych, które juz posiadam z Inglota. Jednak nie mówię NIE :D.

    Piękny makijaż, jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż piękny, ta paletka z bazami pod cienie faktycznie wygląda bardzo zachęcająco. Ja mam tylko najbardziej znaną paletkę Storm i jestem z niej bardzo zadowolona, chociaż ciemne odcienie mają tendencję do opadania pod oko. x

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się,że tym raze m fotki na prawdę nie oddały uroku tych cieni. Ale w sieci są tysiące swatchów sleeka, więc na pewno każdemu kto jest zainteresowany uda się znaleźć jeszcze inne:) Jako pierwszą kupiłam Storm, później Sunset i Orginal... Najbardziej lubię, a wręcz uwielbiam Storm, Sunset umiarkowanie, a Orginal nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też makijaż się bardzo podoba :)
    Ja - jak powszechnie wiadomo - jestem Sleekomaniaczką i mam ok 10 paletek teraz :P Ale na tą z bazami się nie skusiłam, jakoś opinie są średnie a ja mam tendencję to zbierania się... tzn moje powieki mają tendencję do zbierania cieni w załamaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tylko Paraguaya i jestem zadowolona, nie wiem jak cienie w Sunset, ale moje są bardzo satynowe, fajnie się nimi maluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż super (niech będzie, że prosty :))a paletki wyglądają imponująco. Przeglądałam w internecie jakiś czas temu (tj. gdy wchodziła Paraquaya, w te paletki) jednak nie mogłam się zdecydować na żadną. Jestem typowym rudzielcem (wiecie, zielone oczy, jasna cera, podkrążony oczy i oczywiście piegi i rude włosy) więc wyrób mam nieco ograniczony. Może jakieś sugestie??
    Pozdrawiam
    Wiki-Ania2

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż:) ja ostatnio też u siebie na blogu zamieściłam swoje dzieło, ale przy tym to jest tylko dziełeczko;P
    niestety paleta nie w moich kolorkach, ale na lato myślę, że można poszaleć;)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. nie rozumiem czemu Marzena to wygrała. napisała ze nie dba o oczy i jej odpowiedz nie była wystarczająco dobra . Ja napisałam bardzo duzo i bardzo ładnie a nic nie wygrałam. Czemu wybrałaś osobę , która nie dba o oczy? uzadnij .

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIETNYYYYYYY MAKE UP ! TAKI SOCZYSTY:)

    SPEŁNIJ SWOJE MARZENIE I WYGRAJ ZAKUPY ZE STYLISTĄ W NAJWIĘKSZYCH MODOWYCH MIASTACH!!!
    mulierblog.blogspot.com/2011/06/wygraj-6000-z.html

    Zainwestuj w nowa siebie
    i zaskocz otoczenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolorki i jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. posiadam dwie paletki: Classic i Sunset. Wolę tę Classic, bo ma bardziej zróżnicowane cienie, ale ogólnie nie jestem zachwycona ich trwalością, są bardzo tłuste i nawet z bazą żelową potrafią zbić sie na powiece:( kusiła mnie natomiast od jakiegoś czasu paletka cieni kremowych, moze sie na nia jednak zdecyduję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię paletki Sleeka.

    Moim zdaniem tak jak w poprzednim przypadku nie wygladasz zbyt dobrze w pomarańczowych makijażach.

    OdpowiedzUsuń
  22. mam paletkę storm, mam wrażenie że cienie są trochę za bardzo pudrowe, ale kolory mi bardzo odpowiadają :)
    alee piękny makijaż, pięęękny!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza bardziej mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog ! obserwuje ! ;)
    i zapraszam do mnie ;)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. posiadam tylko paletkę Storm ale pasują mi wszystkie cienie:) jestem zadowolona:) makijaż śliczny!:) wracaj do nas! jakis mały wpis?notka?jak w hiszpanii?:) pozdrawiam:):*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zostałaś otagowana:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/06/271-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  27. ja uwielbiam paletkę bad girl. Kocham ja po prostu i te kolory... i jeszcze acid ostatnio sobie zakupiłam i jest naprawde super :) Pozdrawiam i podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Primer Palette wcale się u mnie nie sprawdziła. Nie spełnia swojego zadania, gdyż nie przedłuża trwałości cieni. Jeśli chodzi o podbicie koloru, zgadzam się z Tobą.
    Niestety to najgorsza z moich palet z tej firmy, a mam oprócz niej jeszcze 5 innych. Teraz testuję Monaco i Oh So special.

    OdpowiedzUsuń

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hej hej! Fajnie że jesteś!

Napisz co najbardziej Cie zaciekawiło- jeśli masz pytania pisz koniecznie.
Jeśli nie dostałaś odpowiedzi przypomnij mi od najnowszym postem, czasem coś przeoczę :) ❤️❤️

Jeśli wiesz, że możesz pomóc innej czytelniczce, będziemy wszystkie bardzo wdzięczne! ❤️❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.